Nazwa usługi: Wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Łagiewniki

ulica Jedności Narodowej 21
58-210 Łagiewniki
tel. 74 66 33 400



   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki
   
Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki.
   
Kogo dotyczy: Osoby fizyczne i prawne.
   
Opłaty:

Za wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki pobiera się opłatę skarbową w kwocie 82,00 zł.

Opłata skarbowa (17.00 zł.)
Musisz się zalogować aby dokonać płatności on-line

   
Czas załatwienia sprawy: Zezwolenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia.
   
Tryb odwoławczy: Brak
   
Podstawa prawna:
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularz tradycyjny:
   
Uwagi: